Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 5 15:16:08 CEST 2020

Děkuji za zprávu.
Potěšilo mě, že Vám ty noční buildy taky tuhnou. Zvlášť na RPi.
Takže je šance, že to autoři poladí.
Bál jsem se, že je to jen anomálie u mého nepříliš rozšířeného H3.

Já bych si taky rád koupil nějaký model s H6, ale Orange je má už
všechny jen s krátkou verzí konektoru. A protože to chci hlavně na
CNC a tam se hodí hodně I/O linek, tak musím zůstat u OPi PC s H3.

Dotaz: to Vaše OPi Lite 2 má taky optický IR senzor.
Nedělá Vám to problémy? Já ho nijak v Linuxu nepoužívám. Ten
senzor ale má asi nějak špatně potlačený příjem blikání
od okolního osvětlení. Chytá mi to asi monitor, protože to dělá
i ve dne bez zapnutých jiných světel.
Senzor zahlcuje systém chybovými hláškami "IR event FIFO is full!",
takže systemd-journal vytěžuje systém na 30% a SD kartě to
taky asi příliš nesvědčí.
Zatím jsem to provizorně vyřešil černou čepičkou na ten senzor.
Mám někde na cestě druhou desku, tak napřed zkusím, jestli
to bude špatně i tam. A teprve podle toho udělám nějaké
definitivní řešení.
Jak to prosím funguje u Vás?

Předpokládám, že jste nedělal pokusy o nasazení starého Kodi
na nový LibreELEC

Děkuji.
PL