Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Luboš Rückl lubos.ruckl na gmail.com
Středa Srpen 5 07:32:11 CEST 2020

Já si už pár týdnů s Kodi (a LibreELEC) také hraji. Mám dvě verze: jedna je
osazená RPi 4B, druhá Orange Pi Lite 2 (Allwinner H6).
To rebootování mohu potvrdit, ale podle mého pozorování je to problém jen
těch nočních verzí.
Pro Opi Lite 2 bohužel zatím neexistuje stabilní verze, takže tam se mi to
děje stále (někdy i během přehrávání).
Na RPi 4B existuje i stabilní verze (9.2.3 - s Kodi 18) a ta je opravdu
stabilní (noční se chovají podobně, jako u OPi).
Já ty problémy přisuzuji náročnému přechodu z Pythonu 2.7 na Python 3 u
Kodi 19 (LibreELEC 9.80). Ale může to samozřejmě být i jinak.

--
Luboš Rückl