Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 4 23:41:56 CEST 2020

Takže hurá! Po instalaci nočního buildu LibreELEC to opravdu funguje!
V možnostech procesoru H3 to tedy je. Problém u Debianu ale i u starší
stabilní verze LibreELEC byl evidentně v tom, že nepoužívají HW akceleraci.

Teď to přehrává všechny formáty, které doma mám. Evidentně nejlíp je
akcelerace udělaná u H.265 HEVC. Tady i při hodně vysokém datovém toku
ve FullHD je vytížení procesoru při přehrávání kolem 26%. Je to docela
legrace, protože když Kodi jen stojí v nějakém menu a nic nepřehrává,
tak je zátěž procesoru 30%. Takže spuštěním náročného přehrávání
zátěž systému klesne. ;-)

Poznámka: procesor je 4-jádrový a v tom měření se bere celkový
výkon jako 400%.

Starší komprimační algoritmy generují trochu větší zátěž. Ale nejhůř
jsem se dostal na nějakých 95%, tedy cca na 1/4 výkonu procesoru.

Takže to na první pohled vypadá jako značka ideál.
Ale zas tak ideální to není, protože to Kodi je děsně nespolehlivé.
Během pokusů se mi systém aspoň 50x zrebootoval.
Problém ale zřejmě je jen v tom Kodi, nikoli v přehrávači. Při přehrávání
videa to nespadlo nikdy. Ale když jsem pak třeba chtěl pustit jiné video,
vlezl do menu, tak bum, další restart.
Nakonec i to, že při nicnedělání bere Kodi víc než přehrávání videa
taky možní není úplně v pořádku.

Teď to bude chtít začít hloubkově studovat čím a jak je vlastně celé
to přehrávání dělané. A jak by se to případně dalo naroubovat na
nějakou jinou (obecnější) distribuci.

Díky všem zúčastněným za pomoc. :-)

PL

PS. Pěkně prosím kdyby někdo změřil odběr nějakého TV boxu
s procesorem řady S905xx, tak bych byl moc rád.
Děkuji předem.