Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 4 18:59:18 CEST 2020

Jenom taková poznámka mimo: to zatížení 95% nebo na druhé straně 10% je
(podle mě) podstatné hlavně kvůli spotřebě a tedy teplotě.

Já na té své desce stále monitoruju teplotu procesoru, protože o deskách
se SoC typu H3 se šířily informace, že se při špatném chlazení
přehřívají. A to až tak, že se z nich stane cihla.
Ty OrangePi se prodávají bez chladiče.

V nových distribucích už se o to stará governor, který případně snižuje
rychlost CPU, takže už zcihlovatění snad nehrozí. Ale přesto to stále
sleduju.
Ta deska bere na 5V při maximální rychlosti hodin bez zátěže cca 0.4A
(tj. 2W), v zátěži cca 0.6A (3W).
Ten 1W navíc, který skončí skoro celý jen v tom SoC, je na teplotě při
běhu bez chladiče hodně znát (skoro 30C navíc).

A taky proto by mě moc zajímalo, kolik za provozu berou ty malé TV boxy
s procesory S905xx. V té malé škatulce při pasivním chlazení ani není
šance odvést nějak moc tepla, řekl bych.

PL