Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Luboš Rückl lubos.ruckl na gmail.com
Středa Srpen 5 16:21:15 CEST 2020

Nikdy jsem si problému s IR senzorem nevšimnul. Teď jsem to zkoušel a žádný
takový zápis jsem v logu nenašel.
Nejsem si ale jist, zda se dívám na správné místo. Použil jsem příkaz
"dmesg | grep IR".
Já používám jako dálkové ovládání Sony BD Remote Control (Bluetooth), které
jsem kdysi výhodně koupil v nějakém výprodeji.
Vtipné je, že s LibreELEC to stačí spárovat a už to funguje. Nic se nemusí
konfigurovat.

--
Luboš Rückl