Pracka a spadly remen

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Duben 28 14:18:10 CEST 2020

kazda hlava ma svoje pouziti. zkuste porovnat sroubovani a nasazovani
treba drevovrutu na staflich a s pravdepodobnosti, ze nepujde stlacit
kolmo + se musi sam chytnout v poctu treba xxx za den. pak je pozidrive
k nezaplaceni. na tohle treba proste torx neni vhodny. velice spatne sam
drzi i na magnetickem bitu a spatne prenasi silu mimo kolmy smer. a tak
to bude i v jinych pripadech, jako treba podle velikosti sroubu/vrutu,
moznosti pouzit automaticke prumyslove utahovaky na lince atd.
mam tady krabici vrutu 5,5mm/60mm(zadnej drobek) s torx hlavou, asi
vyladene v chine a ty mam pro nejvyssi nouzi, protoze "vrutove" proste
nefungujou. maj peknou pulkulatou hlavu, jsou jako medeny, takze se na
ne na vyrobku/plote/prkne pekne kouka, ale museji se proste komplet
predvrtat, jinak se nedaji v te delce 60mm utahnout. mam jich asi 1000ks
a je mi je lito vyhodit :-). kdyz to nekde barak dovoli, tak predvrtavam
a postupne je snad nejak spotrebuju :-)
neni torx jako torx ! :-).
tomik.

--