Pracka a spadly remen

Úterý Duben 28 13:26:14 CEST 2020

út 28. 4. 2020 v 13:00 odesílatel Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napsal:

> Jak se v konferenci dává lajk? Teď bych to dost nutně potřeboval :)

No fakt, přítelkyně tu má stejkový nože a všechny maj ohnutou nebo
ulomenou špičku. Jak šel čas, tak vždycky vzala do ruky novej. Pak má
jeden velký kuchyňský nůž, který je nějak divně rozkovaný, jako byste
s ním chtěli štípat dřevo, tak byste do něj shora bouchali kladivem.
Když jsem ho objevil, tak jsem se zeptal, co s ním dělala. Odpověděla,
že od toho je přece rozbitá ta palička na maso. Taková ta dřevěná s
jedním kovovým koncem s hroty, tak toho kovového konce tam asi třetina
chybí.

A ta paní, s kterou jsem byl dřív, v tom zašla ještě dál. Pravidelně
lámala keramické nože. Z jednoho velkého jí zbývalo asi 5 centimetrů,
tak jsem se ptal, proč ho nevyhodí. Že prý je to její nejlepší nůž.
Ovšem nejhorší, co udělala, jednou zalomila špičku keramického nože,
když porzovala zmrzlé maso. Přišel jsem na to, když mi zachrastilo
něco mezi zubama. Když jsem se uklidnil ze šoku, že jsem to taky mohl
spolknout a skončit v nemocnici, jsem všechny keramické nože vyhodil a
řekl, že když s nima neumí zacházet, tak ať si je už nekupuje.

Zaplaťpámbu za Velikonoce, aspoň jednou za rok to člověk může
beztrestně seřezat ;-)

P.K.