Pracka a spadly remen

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pondělí Duben 27 09:49:27 CEST 2020

Nám padal řemen když se uvolnil středový šroub, který drží kolo na ose bubnu. Kolo se vyviklalo z kuželu, šmajdalo až shodilo řemen. Ale to byste si pravděpodobně všiml při nasazování.

Tomáš

Přátelé,

měli jsme závadu pračky, šel těžce otočit buben (shora plněná) a když jsme vyndali prádlo, nebylo vyždímané. Pak jsem buben zavřel a zkusil rukou otáčet a přitom cítil, že jakoby se o něco otřel nebo lehce narazil a pak to přestalo a šel lehce otáčet. Když jsem pračku otevřel, byl spadlý řemen.

Chvíli jsem ho nandaval, je drážkovaný, takže jsem udělal několik pokusů než mi při ručním otáčení přestal padat z velkého kola. Vždycky jsem ho posunul o drážku vedle na řemenici motoru. Pak jsme pustili ždímací program a prošel.

Je to normální postup při nadávání řemenu pračky? A proč vlastně spadnul?

Pračka už má už dost naběháno.

P.K.