Zlobi WiFi

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Duben 27 12:30:36 CEST 2020

Taky pridam jednu zkusenost.

Na NB HP zlobila WiFi, nekdy po studenem startu nenabehla. Konfigurace mistni site byla dualni sit 2.4/5 GHz s moznosti masivniho paralelizmu (az 1800 MBps). Po mnozstvi experimentu (ruzne verze driveru a nastaveni) vysel zajimavy vysledek, vedouci ke spokojenosti a spolehlivemu startu.

Ve spravci zarizeni, na ousku upresnit nastavte parametr "uprednostnovane pasmo" na hodnotu 5 GHz.

<joke>Vychozi hodnota je „zadna predvolba”, tak si asi WiFi karta myslela, ze nemusi zapnout zadne pasmo.</joke>

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Monday, April 27, 2020 11:12 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Zlobi WiFi

Taky mi zlobila v notebooku wifina. Po probuzení ji trvalo dlouho než se připojila a někdy se to muselo připojit ručně. Asi to bylo i tím, že jsem přešel z WEP na WPA2 + jiný router s WiFi a už tam nejspíš byla i nějaká nekompatibilita. Zkoušel jsem všechno možné, ale nic nepomohlo. Nakonec jsem vyměnil tu mini-pci kartu za jinou (úplně jinou z jiného notebooku - jiný výrobce) a od té doby to funguje bez problémů.

MG