Zlobi WiFi

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Duben 27 11:12:25 CEST 2020

Taky mi zlobila v notebooku wifina. Po probuzení ji trvalo dlouho než
se připojila a někdy se to muselo připojit ručně. Asi to bylo i tím,
že jsem přešel z WEP na WPA2 + jiný router s WiFi a už tam nejspíš
byla i nějaká nekompatibilita. Zkoušel jsem všechno možné, ale nic
nepomohlo. Nakonec jsem vyměnil tu mini-pci kartu za jinou (úplně
jinou z jiného notebooku - jiný výrobce) a od té doby to funguje bez
problémů.

MG