Zlobi WiFi

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 27 10:14:50 CEST 2020

Něco podobného mi dělají mé domácí Thinkpady - 2x X201, jedna W500. Když je
mám přes WiFi trvale připojené, po nějaké době (ale celkem nepravidelně, je
to spíš v řádu jednotek týdnů) se buď odpojí od AP, pokud jedou furt, nebo
nepřipojí k AP, pokud jen usínají. Pomůže vždycky zakázat/povolit WiFi na
tom NB, pak jedou dál. Zajímavé je, že nepomáhal restart, pomáhalo buď
vypnutí NB, nebo právě jen vypnutí adaptéru (a je jedno, jestli tlačítkam na
boku, nebo aplikací).

Nějak jsem se s tím smířil a zásadně mi to nevadí, ale nevím, proč se to
děje.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Pavel Hudecek
To: HW-news
Sent: Monday, April 27, 2020 2:05 AM
Subject: RE: Zlobi WiFi

Tak nepomohlo. Dnes to nastalo zas. Ale kupodivu ani nepřestalo fungovat
řešení se zasleepováním a odsleepováním.

PH

Od: Pavel Hudecek
Díky za tip. Přímo tohle tam nebylo, tak jsem zkusil zakázat „vypínat z
důvodu úspory“.

Blbý je, že nepoznám zda to pomohlo a hrozí, že když ne, tak stihnu
zapomenout na tento pokus a pak určitě nebude fungovat obvyklé řešení…

Od: Zuffa Jan
Skusil by som vypnut pre wifi power save mode
Alebo ho pripadne zapnut, mozno to pomoze

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Na notebooku Lenovo Z50/75 mi zlobí wifi. Průměrně tak 1 za několik týdnů se
odpojí a už se nemůže připojit. Ani k jinému routeru. Sice všechny vidí, ale
pokus o připojení není úspěšný. Tečky běhají a běhají, pak nic. Pomůže
zasleepovat, chvíli počkat a probudit.

Víte někdo, jak to řešit?