Zlobi WiFi

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Duben 27 08:52:06 CEST 2020

Dobrý den

Už si nepamatuji celé vlákno, ale náhodou W10 a aktualizaci KB4549951
nemáte? Prý zvládá velmi dobře vyrábět problémy s BT nebo wifi. Prý až
tak, že vypadá jako když je fyzicky demontovaná. Já jedu na Linuxu,
takže to mám z druhé ruky. Syn s W10 ale nedávno párkrát viděl
zmodernizovanou BSOD. Já naposledy snad na W2000.

Zeman