Zlobi WiFi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 27 12:41:41 CEST 2020

Já jsem teď taky zápasil s jedním NTB co si odněkud přitáhnul syn. Ne a ne
se připojit na wifi.
Sítě to našlo všechny možné, jen ne tu naší domácí.
I k AP  z Android telefonu se to připojilo.
Tak jsem zkoušel na domácím AP vypnout WPA2 - přepnout na WEP, dokonce i
bez šifrování NTB síť ( SSID) neviděl.
Zkusil jsem ten modul objednat nový - stál pár dolarů............ a to samé.
Když už jsem to skoro vzdal, přišli jsme na to, že ta karta wifi umí jen
kanály 1-11 !   12 a 13  ne. No a moje AP je na 13 kanálu.
Stačilo AP přeladit a vše fungovalo.
Pak jsem ale v nějakém nastavení v systému na záložce té wifi karty
objevil přepnutí regionů a všechny vyzkoušel.
Všechny krom Japan " uměly" jen 11 kanálů ten region Japan jich pro změnu
uměl 14 :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 27. 4. 2020 v 12:30 odesílatel Jaroslav Meduna <meduna na mikroklima.cz>