Mereni otevreni klapky skleniku

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Duben 23 06:51:47 CEST 2020

Případně je ještě možnost převést na rotační pohyb (do jedné otočky) a
měřit úhel pootočení pomocí TLE5010 - na Alim za pár šupů a docela to
funguje. Magnet to snímá i z několika centimetrů, takže senzor může být
v kabičce a magnet vně.

Převod buď lankový nebo zubový - klidně tištěný na 3D, protože síly zde
nebudou žádné

Petr