Mereni otevreni klapky skleniku

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Duben 23 00:25:17 CEST 2020

Pokud jde o komerční projekt tak bych tam dal tohle
https://www.ifm.com/cz/cs/product/EC2082
no 4,5 tisíce v nákupu, ale chodí to pěkně

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Wednesday, April 22, 2020 11:28 PM
To: HW-news
Subject: Re: Mereni otevreni klapky skleniku

Úhel otevření je odhadem 20-30 stupňů (neměřeno, jen odkoukáno při prvním
seznámení ze země), myslím, že by i nějaké bastlení bohatě stačilo (co já
vím, v rychlosti s MPU6050 -
https://circuitdigest.com/microcontroller-projects/arduino-inclinometer-using-mpu6050 )
Kdyby to ujelo, pořád tam ještě jsou ty koncáky, takže skleník to nezbourá -
v podstatě jde hlavně o to, udělat nějak rozumně definované mezipolohy mezi
zavřeno - otevřeno, to by fakt stačit mohlo.

Pavel Kutina