falsovane DS18B20

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Duben 20 10:34:35 CEST 2020

Zdravím,

jen bych to trochu doplnil – Vypadá to, že koupit originální součástku na Ali, BG, eBay apod. bude dnes docela problém. 😉

Zatím se mi nestalo, tím netvrdím, že to tak nemůže být, že bych u Farnell, RS, TME, Digikey za posledních cca 10let (co si tak nějak pamatuji) nenarazil na „fake“.

Kolega si z Ali pořídil hromadu DS18B20 na hraní domů a pokud si pamatuji, tak všechny lítaly +/- nějaké stupně a to byly položené na stole vedle sebe.

DS18B20 koupené z TME byly všechny na desetinu přesně – tak to asi něco znamená.

RK