falsovane DS18B20

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 20 10:39:36 CEST 2020

Ano, ale z Ali jich měl 10 kousků za cenu jednoho v TME.  Tak to prostě je.
Kvalita=cena, i když samozřejmě ani to nemusí být  pravidlo.

Mám nějaké ty DALLAS 18B20 nakoupené z Číny asi od 3 různých prodejců.
Schválně dnes večer zkusím
analyzovat dle linku co tu šel fejkové obvody..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>