falsovane DS18B20

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Duben 20 10:36:07 CEST 2020

To je přesně jak říkáte - v GESu ta součástka stojí 450kč , ale hlavně
jí nemají skladem.
V Číně je celý modul i s konektory za 3EUR.
Holt když chce člověk kvalitu, musí sáhnout do šrajtofle.
Problém je to, že ani v GESu nemusí být ta součástka originální.
Narazil jsem tam na LM350, které nefungovaly tak jak měly.
Naopak i v té Číně se dají nakoupit kvalitní věci, holt je to čím dál větší
loterie.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 20. 4. 2020 v 10:17 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>