Re: Ali - reklamace už tu bylo.

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Duben 18 21:25:58 CEST 2020

Tohle mi taky dělají, když chci prodloužit dobu dodání já, musí to
prodejce schválit, když si dobu prodlouží prodejce, tak je to
automaticky odsouhlasené a nastavené, ale pokud otevřete dispute kvůli
nedodání ve stanoveném termínu, a třeba měsíc se nehejbajícímu
trackingu, tak mi to zatím snad vždy vyšlo

Libor