Re: Ali - reklamace už tu bylo.

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Duben 18 21:58:20 CEST 2020

Tak ono to není jen o bateriích, pokud to přijde rozbité nebo přijde
něco jiného nebo padělek, politika Ebay je pošlete to zpátky na vlastní
náklady, v tomhle je Ali určitě lepší, tam pokud přijde něco jiného nebo
rozbitého, a dá se to nafotit a dokázat, tak máte automaticky peníze zpět.

Na Ebay musíte jen doufat v solidního prodejce, pokud nebude solidní,
což většina těch s padělky a fejky je tak posíláte zpět na své
náklady... jinak peníze zpět neuvidíte

Libor