<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <div class="moz-cite-prefix">Tohle mi taky dělají, když chci
      prodloužit dobu dodání já, musí to prodejce schválit, když si dobu
      prodlouží prodejce, tak je to automaticky odsouhlasené a
      nastavené, ale pokud otevřete dispute kvůli nedodání ve stanoveném
      termínu, a třeba měsíc se nehejbajícímu trackingu, tak mi to zatím
      snad vždy vyšlo</div>
    <div class="moz-cite-prefix"><br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Libor<br>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 18.04.2020 v 12:05 Ondra napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:1UW7gifZ84.1YbFVip4b8p@tata-notebook">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <style type="text/css"> body { margin:0.7em; } body.OECFntDef, body.OECFntDef div { font-family:"Segoe UI",Tahoma,Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:10pt; }</style>
      <meta name="GENERATOR" content="MSHTML 11.00.10570.1001">
      <div>Mam tu samou zkusenost. Od noveho roku poradne nic
        neprichazi, nebo odpad co jsem nechtel. Krom par prodejcu, ktery
        jsou dlouhodobe vyzkouseny. </div>
      <div> </div>
      <div>Navic si prodejci protahuji dobu do dispute jak chtej. Da se
        proti tomu nejak branit? Nakoupim, naskoci 9 dni na odeslani, tu
        vycerpaj a naskoci 60 dnu na dodani. Druhy den koukam a uz je
        cas na dodani 75 dnu.</div>
      <div>
        <div> </div>
        <div>---</div>
        <div>New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get
          it here:</div>
        <div><a href="https://www.oeclassic.com/" moz-do-not-send="true">https://www.oeclassic.com/</a></div>
        <div> </div>
      </div>
      <div>
        <hr style="BORDER-TOP: medium none; HEIGHT: 1px; BORDER-RIGHT:
          medium none; BORDER-BOTTOM: medium none; COLOR: #ccc;
          BORDER-LEFT: medium none; BACKGROUND-COLOR: #ccc">
        <meta name="Generator" content="Microsoft Word 12 (filtered
          medium)">
        <style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri","sans-serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
p.MsoAcetate, li.MsoAcetate, div.MsoAcetate
        {mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Text bubliny Char";
        margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:8.0pt;
        font-family:"Tahoma","sans-serif";}
span.StylE-mailovZprvy17
        {mso-style-type:personal-compose;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:windowtext;}
span.TextbublinyChar
        {mso-style-name:"Text bubliny Char";
        mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Text bubliny";
        font-family:"Tahoma","sans-serif";}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style>
      </div>
      <blockquote style="PADDING-BOTTOM: 0px; PADDING-TOP: 0px;
        PADDING-LEFT: 0.5em; BORDER-LEFT: #c7e5ff 1px solid; MARGIN: 0px
        0px 0px 0.5em; PADDING-RIGHT: 0px">
        <div class="WordSection1">
          <p class="MsoNormal">Dobrý den,<!--?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /--><o:p></o:p></p>
          <p class="MsoNormal">Musím potvrdit, že se karta obrátila. U
            Ali se snažím být přes 5 let hodně objektivní. Když pošlou
            to co mají, tak vždy 5 hvězdiček. Pokud chtěl někdy se mnou
            někdo vorat, tak dispute a hotovo. Poslal jsem foto a popis
            a bylo. Jenže poslední dobou to spíš obracejí ve prospěch
            prodejců.<o:p></o:p></p>
          <p class="MsoNormal">Objednal jsem si ovladač k televizi
            s komunikací na 433MHz a samozřejmě mi poslal infra. Tak
            jsem to rozporoval. A ať pošlu fotku. Tak jsem to popsal a
            vyfotil. Prodejce se k tomu vyjádřil, že je to co prodává.
            Neberou v podtaz, že prodejce má v popisu tu komunikaci RF
            433MHz. <o:p></o:p></p>
          <p class="MsoNormal">Jak by jste se chovali dál?<o:p></o:p></p>
          <p class="MsoNormal">Míra.  <o:p></o:p></p>
          <p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
        </div>
      </blockquote>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>