Ali - reklamace už tu bylo.

Ondra ebastlir na seznam.cz
Sobota Duben 18 12:05:02 CEST 2020

Mam tu samou zkusenost. Od noveho roku poradne nic neprichazi, nebo odpad co
jsem nechtel. Krom par prodejcu, ktery jsou dlouhodobe vyzkouseny.

Navic si prodejci protahuji dobu do dispute jak chtej. Da se proti tomu nejak
branit? Nakoupim, naskoci 9 dni na odeslani, tu vycerpaj a naskoci 60 dnu na
dodani. Druhy den koukam a uz je cas na dodani 75 dnu.

---
New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get it here:
https://www.oeclassic.com/

Dobrý den,
Musím potvrdit, že se karta obrátila. U Ali se snažím být přes 5 let hodně
objektivní. Když pošlou to co mají, tak vždy 5 hvězdiček. Pokud chtěl někdy se
mnou někdo vorat, tak dispute a hotovo. Poslal jsem foto a popis a bylo. Jenže
poslední dobou to spíš obracejí ve prospěch prodejců.
Objednal jsem si ovladač k televizi s komunikací na 433MHz a samozřejmě mi
poslal infra. Tak jsem to rozporoval. A ať pošlu fotku. Tak jsem to popsal a
vyfotil. Prodejce se k tomu vyjádřil, že je to co prodává. Neberou v podtaz, že
prodejce má v popisu tu komunikaci RF 433MHz.
Jak by jste se chovali dál?
Míra.