<HTML><HEAD>
<STYLE type=text/css> body { margin:0.7em; } body.OECFntDef, body.OECFntDef div { font-family:"Segoe UI",Tahoma,Verdana,Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:10pt; }</STYLE>

<META name=GENERATOR content="MSHTML 11.00.10570.1001"></HEAD>
<BODY spellcheck=true class=OECFntDef>
<DIV>Mam tu samou zkusenost. Od noveho roku poradne nic neprichazi, nebo odpad co jsem nechtel. Krom par prodejcu, ktery jsou dlouhodobe vyzkouseny. </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Navic si prodejci protahuji dobu do dispute jak chtej. Da se proti tomu nejak branit? Nakoupim, naskoci 9 dni na odeslani, tu vycerpaj a naskoci 60 dnu na dodani. Druhy den koukam a uz je cas na dodani 75 dnu.</DIV>
<DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>---</DIV>
<DIV>New Outlook Express and Windows Live Mail replacement - get it here:</DIV>
<DIV><A href="https://www.oeclassic.com/">https://www.oeclassic.com/</A></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV>
<HR style="BORDER-TOP: medium none; HEIGHT: 1px; BORDER-RIGHT: medium none; BORDER-BOTTOM: medium none; COLOR: #ccc; BORDER-LEFT: medium none; BACKGROUND-COLOR: #ccc">

<META name=Generator content="Microsoft Word 12 (filtered medium)">
<STYLE><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Tahoma;
        panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri","sans-serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
p.MsoAcetate, li.MsoAcetate, div.MsoAcetate
        {mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Text bubliny Char";
        margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:8.0pt;
        font-family:"Tahoma","sans-serif";}
span.StylE-mailovZprvy17
        {mso-style-type:personal-compose;
        font-family:"Calibri","sans-serif";
        color:windowtext;}
span.TextbublinyChar
        {mso-style-name:"Text bubliny Char";
        mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Text bubliny";
        font-family:"Tahoma","sans-serif";}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></STYLE>
</DIV>
<BLOCKQUOTE style="PADDING-BOTTOM: 0px; PADDING-TOP: 0px; PADDING-LEFT: 0.5em; BORDER-LEFT: #c7e5ff 1px solid; MARGIN: 0px 0px 0px 0.5em; PADDING-RIGHT: 0px">
<DIV class=WordSection1>
<P class=MsoNormal>Dobrý den,<?xml:namespace prefix = "o" ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal>Musím potvrdit, že se karta obrátila. U Ali se snažím být přes 5 let hodně objektivní. Když pošlou to co mají, tak vždy 5 hvězdiček. Pokud chtěl někdy se mnou někdo vorat, tak dispute a hotovo. Poslal jsem foto a popis a bylo. Jenže poslední dobou to spíš obracejí ve prospěch prodejců.<o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal>Objednal jsem si ovladač k televizi s komunikací na 433MHz a samozřejmě mi poslal infra. Tak jsem to rozporoval. A ať pošlu fotku. Tak jsem to popsal a vyfotil. Prodejce se k tomu vyjádřil, že je to co prodává. Neberou v podtaz, že prodejce má v popisu tu komunikaci RF 433MHz. <o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal>Jak by jste se chovali dál?<o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal>Míra.  <o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal><o:p> </o:p></P></DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>