Re: Ali - reklamace už tu bylo.

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Duben 18 18:22:38 CEST 2020

Pokud přestaneme nakupovat u Číňanů, budeme muset kupovat v tuzemsku,
jenomže se jedná o stejné zboží a u nás je i o násobek dražší.
Číňané dostanou v obou případech stejné či podobné peníze a ten finanční
rozdíl skončí v rukou nějakého českého či slovenského překupníka.
Osobně takové překupníky nemám rád a snažím se kupovat co nejblíž u zdroje.
Navrhuji spíš důsledně vybírat prodejce dle referencí a ty také přísně
udělovat.
Karel