[OT] lepidlo na duse - veloduse

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pátek Duben 17 16:46:22 CEST 2020

Neviem, ale vyriesil som to inak.
Kupujem nie sadu na opravu dusi, ale platky, na ktore netreba lepidlo (
smirgel na ocistenie mam )
Praca s nimi je pohodlna a nevyschnu...
su o malo drahsie, ale kupit sadu, pouzit jedneplatok a cely zbytok sady je
nepouzitelny... nakoniec je to lacnejsie.

Dodo

pi 17. 4. 2020 o 16:39 Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> napísal(a):