[OT] lepidlo na duse - veloduse

Pátek Duben 17 16:38:51 CEST 2020

Přátelé,

co je to za lepidlo, co se prodává se soupravou na opravu duší? Moje
zkušenosti jsou takové, že v té krabičce je šmigl, několik záplat a
tubička lepidla, která se dá použít jen jednou, protože do příště
spolehlivě vyschne. Takže mi zbývají záplaty. Kupodivu, nejdýl
vydrželo lepidlo ze "soupravy na opravu veloduší" z roku 91, ale i to
už je moc staré, v jedné ampulce už nic není a druhá, dosud neotevřená
se mi při pokusu ji propíchnout, rozpadla na kusy (a lepidlo vyteklo
všude).

Dá se to koupit někde v nějaké lahvičce nebo tubě, která by se dala
opakovaně použít?

(Samozřejmě, jednodušší je vyměnit celou duši, ale jaksi pravý inženýr
věci opravuje i když je to časově i finančně dražší.)

Pavel Kadečka.