[OT] lepidlo na duse - veloduse

Petr P Rteppa na seznam.cz
Pátek Duben 17 16:58:05 CEST 2020

Nevím jestli to ještě platí, ale dřív to byl obyčejný chemoprén. Ten je na
gumu nejlepší.

Petr Žák

"Přátelé,

co je to za lepidlo, co se prodává se soupravou na opravu duší? Moje
zkušenosti jsou takové, že v té krabičce je šmigl, několik záplat a
tubička lepidla, která se dá použít jen jednou, protože do příště
spolehlivě vyschne. Takže mi zbývají záplaty. Kupodivu, nejdýl
vydrželo lepidlo ze "soupravy na opravu veloduší" z roku 91, ale i to
už je moc staré, v jedné ampulce už nic není a druhá, dosud neotevřená
se mi při pokusu ji propíchnout, rozpadla na kusy (a lepidlo vyteklo
všude).

Dá se to koupit někde v nějaké lahvičce nebo tubě, která by se dala
opakovaně použít?

(Samozřejmě, jednodušší je vyměnit celou duši, ale jaksi pravý inženýr
věci opravuje i když je to časově i finančně dražší.)

Pavel Kadečka.