Re: Preco su hodnoty z radov Exx take divne, was: Kondenzátor jako usmernovac?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 17 09:22:27 CEST 2020

>Vyrobcovia musia mat trvaly odbyt zo vsetkych kyblov,

Vyrobcovia samozrejme nie su blbi a vyrabaju v skutocnosti len rad E1. Len
rozptylom technologie vznikaju aj ostatne hodnoty, ako vedlajsi produkt;
takze to, co robite, t.j. pouzivanim radu E'12 (doplnkova, t.j. hodnoty z
E24 co nie su v E12) vlastne vyprazdnujete tie aj tak pomerne prazdne
kyble.

Na druhej strane, kumulovana spotreba vacsiny absolventov tych fajnovych
elektrotechnickych skol aj tak spada do statisticky bezvyznamneho sumu pre
tych vyrobcov... ;-)

wek