Re: Preco su hodnoty z radov Exx take divne, was: Kondenzátor jako usmernovac?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Duben 17 09:11:24 CEST 2020

[preposielam]

Ahoj,

moje pozorovanie z mojho uhla pohladu je take, ze ktosi z omladiny
vzdy odniekadial donesie nejaky hotovy bastel a ten potom omladina
ohyba ku svojim potrebam a podla svojho gusta...

Samozrejme vyber hodnot suciastok ma svoju logiku a filozofiu a ma aj
svoj background, to by ale bola debata na velmi dlho.

Mimochodom, chcel som sa Ta spytat otazku, ze podla coho Ty menis
hodnoty suciastok vo svojich zapojeniach a prototypoch -2 verzie?
Finale mas zvycajne ine... To tie obvody cele zasumis sumovym
generatorom?!

A.

skolach ucia, ze v zapojeni sa musi pouzivat co najvacsi pocet roznych,
podla moznosti nahodne rozlozenych hodnot. Namiesto niektorymi ludmi
velmi oblubeneho radu E1 (100, 1k, 10k, 100k).

b.