Re: Preco su hodnoty z radov Exx take divne, was: Kondenzátor jako usmernovac?

balu balu na k-net.fr
Pátek Duben 17 08:36:14 CEST 2020

no a toto je presne dovod, preco na vsetkych fajnovych elektrotechickych
skolach ucia, ze v zapojeni sa musi pouzivat co najvacsi pocet roznych,
podla moznosti nahodne rozlozenych hodnot. Namiesto niektorymi ludmi
velmi oblubeneho radu E1 (100, 1k, 10k, 100k).

Vyrobcovia musia mat trvaly odbyt zo vsetkych kyblov, inak by museli
vacsinu produkcie davat do kybla "tolerancne, ale nikto ich nechce".

Aspon take je moje pozorovanie nasej omladiny...

b.