Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 16 20:10:29 CEST 2020

Tak bobky Vám to dělá parádní.

Co prosím používáte na řízení toho dispenseru? To je nějaká část OpenPnP
nebo něco úplně jiného?
U těch velkých podlouhlých plošek bych místo jednoho velkého bobku dal 2
malé mimo střed. Ale samozřejmě netuším, je-li to s tím SW realizovatelné.

A když už tady na to přišla řeč - používáte ten podtlakový retrack nebo
ho máte vypnutý?

Jehla vypadá jako modrá.
To je speciální dispenserová nebo medicínská? Bohužel u modré je v tom
rozdíl. Dispenserová má 0.7mm (22 G), mediciální má 0.6mm (23 G).
Vypadá hodně dlouhá. Já jsem je vždy zkracoval na cca 5mm. Ale možná to
u té zahřáté pasty nevadí.

PL