Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Ondrej Janovsky ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Duben 16 20:37:24 CEST 2020

Na řízení dispenseru používám taky OpenPNP 1.0, jen jsem si dopsal tridu Dispenser. Je to nouzovka, ale funkcni. Podle plochy plosky pocitam interval, protoze se mi uz nedostava informace o geometrii. To bych musel prolezt ten planovac pastovani a opravit, ale zatim mi to takto dostacuje.

Retract nepouzivam, neni to potreba.

Jehlu jsem objednaval asi z HotAiru kdysi. Ten dispenser ale za daleko mensi cenu od netopyrozroutu.

Pri nahrati to neni potreba zkracovat.

Oja

Odesláno ze smartphonu BlackBerry