Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Duben 16 18:28:16 CEST 2020

Jak bych chtěl říct, že záměrně, že to mám dokonale promyšlené :) Ale
prd, prostě jsem to včera rychle namaloval, než jsem šel koupat satáně a
pak to dal tisknout.

No a silně jste mě inspiroval s tím odskokem, tak jsem to udělal. Sjedu
dolů, otevřu ventil, malou rychlostí jedu o 0.2 zpět, pak ještě chvíli
počkam a vypnu. A ejhle, poradí si to i s prohnutou deskou, což do teď
byl zdroj frustrace.
Takže moc děkuji za nakopnutí.

Pak to vypadá takto:

https://photos.app.goo.gl/sMacJoPYftgzRBPv7

a video:

https://photos.app.goo.gl/8jcQ6sLUxxXB67i86

No a nakonec výměnné držáky pásků mám také
https://photos.app.goo.gl/xC8D35KYtPUsVUfa7 .

Časem se dopracuji i k automatickým podavačům, jen teď na to není čas.
Zítra začínám osazovat 20 desek.
Bez nahřívání napastuji dvě desky za necelých 7 minut.

Jinak konstrukce je z hliníkových profilů jako tiskárna Rebel2 nebo
Rebel2Z a tištěných dílů. Vše kromě Nema8 hlavy, pipety, ELP kamery,
DUET3 kontroleru a pneumatického dispenseru je kupováno v lokálních
e-shopech.

Oja