Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 16 18:05:57 CEST 2020

Ještě dodatek, co jsem zapomněl.
Je fajn, že jste tu kartuší s pastou vyztužil tím tištěným obalem.
Nafukování kartuše při pneumatickém rázu je podle mě problém,
který jste tímto vyřešil.
Dělal jsem to s tímto záměrem nebo Vám to takhle jen vyšlo jako
nejjednodušší upevnění kartuše?

Já jsem si tehdy tu kartuši stáhl rozříznutou kovovou trubkou, která se
stahovala páskama pro upevnění hadic na hadičníky.

PL