Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Duben 16 16:09:09 CEST 2020

   Například:

https://www.hotair.cz/detail/davkovace-tekutych-pripravku/automaticke-davkovace/digitalni-automaticky-dispenzer-tekutych-pripravku-typ-pe-986a.html

   Ne, nejsem jejich agent, pouze zákazník a uživatel :-)
   Jsou sice z Čína, ale zboží skladem a se servisem v Ostravě.
Příjemné...
--

   RtepP