RE: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

radek.koutsky na gmail.com radek.koutsky na gmail.com
Středa Duben 15 13:09:29 CEST 2020

Zdravím,

Myslíte něco jako toto

https://www.ebay.com/itm/10cc-10ml-Plastic-Soldering-Flux-Gun-Flux-Gun-Caulking-Gun-For-Green-Oil-New/383323567073

RK

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Wednesday, April 15, 2020 12:27 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Přišla mi první pájecí pasta v takové té "stříkačce" z Číny. Něco jako tohle:
https://www.ebay.com/itm/MECHANIC-XG-Z40-10cc-Syringe-Solder-Paste-Flux-Paste-Sn63-Pb37-25-45um/362774084165

Nebyl jsem z těch obrázků na ebayi schopen rozpoznat, jak je to udělané. Teď vidím, že to je udělané alá katruše se silikonama, a není k tomu nic čím by se to dalo vytlačovat. Teď vytlačování vyřeším nějakou dřevěnou tyčkou, ale nevíte pro příště, jestli pro tyhle stříkačky neexistuje nějaká "pistolka" na podobném principu jako pro ty silikonové kartuše?

Díky

Jakub Šerých