Rozvadece v polich - ochrana potrubi

balu balu na k-net.fr
Čtvrtek Duben 16 08:47:34 CEST 2020

Zdravim,

ta sprava je celkom zaujimave citanie. Babca ma doma celu
elektroinstalaciu neuzemnenu, ale PE vodicmi prepojene vsetky spotrebice
v baraku. Takze jeden prerazi a vsetko v baraku bude zive na dotyk. Ked
sa to pripoji riadne, tak to vyhadzuje prudovy chranic. Tak radsej
nepripajat.

Do toho jeden spinany zdroj v televizore, ktoremu preteka cez filter
jednosmerne napatie do PE, takze vsetko kovove je na potenciale +5V a
extremne rychlo koroduje. Hlavne plynove potrubie a hrozi unik.

Toto nevymyslis... Dufam, ze sa nedostane do vecernych sprav.

b.