Rozvadece v polich - ochrana potrubi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Duben 16 09:22:16 CEST 2020

A cakate na co?
:)
j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: 16. apríla 2020 8:48
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Rozvadece v polich - ochrana potrubi

Zdravim,

ta sprava je celkom zaujimave citanie. Babca ma doma celu elektroinstalaciu neuzemnenu, ale PE vodicmi prepojene vsetky spotrebice v baraku. Takze jeden prerazi a vsetko v baraku bude zive na dotyk. Ked sa to pripoji riadne, tak to vyhadzuje prudovy chranic. Tak radsej nepripajat.

Do toho jeden spinany zdroj v televizore, ktoremu preteka cez filter jednosmerne napatie do PE, takze vsetko kovove je na potenciale +5V a extremne rychlo koroduje. Hlavne plynove potrubie a hrozi unik.

Toto nevymyslis... Dufam, ze sa nedostane do vecernych sprav.

b.