OT: DPF filtr

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pátek Duben 10 21:57:51 CEST 2020

Dobrý den,

nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší Peugeot
5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do telefonu diag.
soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo
spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude na té diagnostice
vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále nahoru, až na
6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále se nic nedělo, a
najednou to začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila.
To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a jel domů.
Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by se
spustila?
Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z německa,
takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho nejdřív
natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl srovnat. Teď
jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má normální zvuk (na
rozdíl od té nafty od MOL).

S pozdravem,

--
  Aleš Filip