OT: DPF filtr

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Duben 14 09:44:32 CEST 2020


Osobně bych doporučil tankovat tu lepší naftu od OMV nebo Benziny. Podle testů je ta lepší nafta od Shell prostě úplně obyčejná nafta. Případně brát levnou naftu např. u Makra nebo u ONO a dolívat Vifem. 

> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
> Sent: Friday, April 10, 2020 9:58 PM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: OT: DPF filtr
> 
> 
> Dobrý den,
> 
> nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší Peugeot 5008. Připojil
> jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám
> DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to bude
> na té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále nahoru, až na
> 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo
> klesat až na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a
> jel domů.
> Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž by se spustila?
> Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z německa, takže to asi
> jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a
> motor se s tí nějak nemohl srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor
> už má normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).
> 
> S pozdravem,
> 
> --
>  Aleš Filip
>  Kutná Hora
>  http://xanadu.khnet.info
> 



Další informace o konferenci Hw-list