<html>
<head>
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-2">
</head>
<body>
<br>
<div class="moz-signature">
<meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
http-equiv="Content-Type">
Dobrý den,
<br>
<br>
nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší
Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do
telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že
při 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to
bude na té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-)
Lezlo to stále nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi
na 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až
na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, tak
jsem to otočil, a jel domů.<br>
Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž
by se spustila? <br>
Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z
německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho
nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl
srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má
normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="quoteDIV"> </div>
</div>
</body>
</html>