<html>
  <head>

    <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-2">
  </head>
  <body>
    <br>
    <div class="moz-signature">
      <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
        http-equiv="Content-Type">
      Dobrý den,
      <br>
      <br>
      nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem starší
      Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a nainstaloval do
      telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám DPF 5,7g/l sazí, a že
      při 6g/l by se mělo spustit vypalování. Byl jsem zvědavý, jak to
      bude na té diagnostice vypadat, tak jsem jel na projížďku :-)
      Lezlo to stále nahoru, až na 6,2g/l. Tak jsem trochu přidal (asi
      na 150km/h). Stále se nic nedělo, a najednou to začalo klesat až
      na 5,5g/l, aniž by se regenerace spustila. To mě naštvalo, tak
      jsem to otočil, a jel domů.<br>
      Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo, aniž
      by se spustila? <br>
      Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené z
      německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem do toho
      nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí nějak nemohl
      srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover, a motor už má
      normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).<br>
      <br>
      S pozdravem,<br>
      <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
      <div id="quoteDIV"> </div>
    </div>
  </body>
</html>