články 18650

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 10 00:22:09 CEST 2020

Tiez mam tu nabijacku cca 2 roky a som spokojny.
Predtym som mal IPC-1L (len NiCD/MH), ale po ~3r bezneho pouzivania sa
pokazila. Najprv sa obcas sama obcas resetla, potom sa obcas sama vypla
a nakoniec sa ani nezapla. Mozno studenak, snazil som sa preletovat
spoje, bezvysledne.
Odkedy mam Lii-500, ktora vie aj LiIon, menej pouzivam Acucell6 :)

miro