články 18650

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Duben 8 13:39:30 CEST 2020

Dobrý den

Zhruba to samé jsem si dělal sám. Alespoň jeden ze článků bude mít
příšerný vnitřní odpor. Žádná chytrost v nabíjecím obvodu nebyla. Ne
jako u NB, že by si pamatoval kapacitu a odmítal nabít nové články.
Recykloval jsem články právě z vadné baterie z NB. Jeden byl mrtvý,
druhý hodně špatný a zbylé chodí dodnes. Články do čelovky a podobně
doluji ze stejného zdroje.

Zeman