OT: trable s Aliexpress

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 9 23:15:15 CEST 2020


No to fungovalo , od jisté doby mám právě pocit, že se to nějak zlomilo. V
momentě kdy do sporu vloží prodejce tracking kde je informace o doručení,
není už šance spor vyhrát.  Prošel jsem si starší spory a když tam není ze
strany prodejce žádný obrázek, vždycky jsem spor vyhrál.
Dokonce jsem občas po delší době zásilku opravdu dostal a s prodejcem se
spojil a částku mu doplatil. Někdy byl prodejce natolik solidní, že nechtěl
celou částku a napsal, že když bylo zdržení
tak třeba jen 70 procent.

Ale v poslední době prodejci do sporu típnou tracking a je vymalováno.

Objednávám teď z E-bay a musím zaklepat, vše bez problémů a hlavně
rychleji.
Rekord je objednávka  feritových jader  3.4.   včera doručeno.:-)

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Bez
virů. www.avast.com
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 9. 4. 2020 v 22:16 odesílatel Libor <xlibor na tiscali.cz> napsal:

> Tak s tím nedoručením balíčků nepatrné hodnoty mám přesně opačnou
> zkušenost, vždy se mi po zásahu Aliexpressu vrátí peníze během několika
> minut, ale možná je to tím že jsem diamond member nebo jak tomu říkají.
> Libor
> Dne 09.04.2020 v 13:16 konference na vojtek.biz napsal(a):
>
> Musim rict, ze v posledni dobe s tim mam taky problem. Ted jsem resil
> desku k 3D tiskarne. Neprisla navic v tracking prosla vyclivacim skladem
> asi 10krat. Predpokladal jsem, ze zmatek kvuli vseobecnemu blazinci. Cekal
> jsem asi dva dny pred uzavrenim zasilky. Pak Dispute – prodejce navrhl nic
> neplatit ze to posle znovu. Chtel jsem at prodlouzi ochranou lhutu nebo to
> udelame jako novy obchod a ticho po pesine. Samozrejme jsem to odmitl. Pak
> Ali – ja jsem mel stesti, ze jsem mel v Trackingu dukaz, ze to nikdy
> nedorazilo do CR.  Prachy mam zpet. Je to divne normalne slusny prodejce a
> te nereaguje, neodpovida nevim asi to tam s nima zamavalo vic nez se
> povida. Jetse pozor na jednu vec prakticky veskery free shiping na ktery
> jsem v posledni dobe narazil  delaji pres sluzby bez tracking – pak jste v
> loji nemate jak dokazat, ze nic neprislo a Ali vam neda zapravdu.
>
> J.V.
>
>
>
> *From:* Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
> <hw-list-bounces na list.hw.cz>] *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Wednesday, April 8, 2020 8:34 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz> <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* Re: OT: trable s Aliexpress
>
>
>
> Já mám v poslední době s Ali ( prodejci) docela problém a už mám za
> poslední půlrok čtvrtý  nákup ( z celkově úspěšných 12 nákupů )  , kdy Ali
> disput neuznalo.
>
> Nikdy nebyl žádný problém, začalo to vloni tím, že ČP ztratila zásilku a
> od té doby je stále něco..
>
> Nákupy u ověřených prodejců jsou ok, ale tohle byly nějaké věci od jiných
> prodejců, kde vždycky prodejce argumentoval s tracking výpisem - doručeno.
>
> Já samozřejmě nic nemám, ale že to nemám ---- nemám jak dokázat.
>
>  A ve dvou případech prodejci nasadili nový fígl. Zásilka sice dojde, ale
> uvnitř balíčku je úplně něco jiného nepatrné hodnoty.
>
> Když to nafotím a pošlu Ali, prodejce má fotografii , kde je správné zboží
> v otevřeném balíčku. No a Ali na to skočí :-( a dispute zamítne.
>
> Mám takový  pocit, že spousty prodejců ví o změně v r. 2021 , tak se snaží
> ještě něco vypodvoničit.
>
>
>
> Na e-bay problémy žádné nemám, vypadá to, že Ali postupně odříznu..
>
>
>
>
>
>
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> Bez virů. www.avast.com
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
>
>
> st 8. 4. 2020 v 19:16 odesílatel Martin Hanek <martin na hanek.net> napsal:
>
> Moc s ním diskutujete, tak to zkouší. Jednou jsem se taky s jedním
> snažil domluvit a pak už to bylo stále dokola. Neřešte to, zadejte
> dispute a hotovo.
>
> Martin Hanek
>
> Dne 08.04.2020 v 17:16 Vojtěch Petrucha napsal(a):
> >
> > Zdravím,
> >
> > tak jsem mu včera napsal (viz hodně níže) a teď jsem si přečetl
> > odpověd (níže) ..
> >
> > kola mi evidentně poslat nechce, zato chce, abych do dispute napsal,
> > že jsem si to objednal omylem, no to je radost obchodovat... to by mi
> > pak předpokládám z Ali mohli napsat, že to je moje blbost a žádný nebo
> > plný refund nebude..?
> >
> > Díky
> >
> > V.P.
> >
> > Dear buyer,How about I refund you by Aliexpress.【you can open a
> > dispute, but pls choose following reasons then we will agree and the
> > money will back to u, we are not allowed to agree with other
> > reasons】A. Personal ReasonsB. Easy returnC. Shipping method was not as
> > described Please follow below steps:1-the first section please select
> > return and refund.2-after that please choose personal reason.3-then
> > please choose I ordered by mistake or I no longer need the product. 4-
> > then put the amount that should be refunded.5-then in the last section
> > it ask to specify why I am requesting a refund. you can write that I
> > ordered by mistake.are these steps okay with you?Dear,I really
> > appreciate u~~ we can give u some discount and a small gift in your
> > next order~what do u think?(〒︿〒)
> >
> > Dear Sir, I do not like what you say - you wrote that you can not
> > deliver the items...
> >
> > but the same item is still offered in your shop - how is that possible?
> >
> > There is a fake tracking link provided in the "Logistics Information"
> > - why?
> >
> > You will either deliver the items very quickly or
> >
> > I will open dispute immediately - so you can fully refund my order.
> >
> > Sorry but refund to paypal is not possible for me. Best regards, Vojtech
> >
> > ______________________________________________________________
> > > Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz>
> > > Komu: hw-list na list.hw.cz
> > > Datum: 07.04.2020 14:30
> > > Předmět: Re: OT: trable s Aliexpress
> > >
> >
> > V každém případě otevřít dispute, dát do něj že tracking ukazuje jinou
> > zásilku a obchodník navrhuje vrácení peněz.
> > Obchodníkovi pak poděkovat na zprávu a napsat mu, že jsi otevřel
> > dispute, aby měl podklady pro vrácení plné částky.
> >
> > (jinými slovy - bez dispute ani ránu)
> >
> > Dne 7.4.2020 v 13:38 Vojtěch Petrucha napsal(a):
> > > Zdravim,
> > >
> > > může mi prosím někdo více zkušený s nakupováním na Ali poradit (já
> > zatím
> > > objednával jen přes ebay..) - objednal jsem si tam nějaká kola na
> > stavbu
> > > robo vozítka pro studenty..
> > >
> > > toto:
> > >
> >
> https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL
> > >
> > > mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to skladem..
> > >   je tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je doručený,
> > > ale je to fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca 1500g), ani
> > > směrovací číslo..
> > >
> > > myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s
> > > obchodníkem se objevil text níže uvedený..
> > >
> > > tvrdí že je to šmejd, že to nemají k dispozici a chtějí vrátit
> > peníze na
> > > paypal.. pokud té lámané angličtine dobře rozumím.. v dalším postu
> > prosí
> > > o neotvírání dispute, že by je to poškodilo..
> > >
> > > Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link nahoře...
> > >
> > > Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní
> > > hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc paypal mám
> > > jenom soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam chvili
> > > peníze povalovaly..
> > >
> > > Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat...
> > >
> > > Díky
> > >
> > > V.P.
> > >
> > > friend
> > > Thanks for reaching out to us and your attention
> > > We feel very sorry to tell you that the item is with crucial Defectives
> > > of the elements and function the supplier informed.
> > > and we need to return all of these items back to their factory for a
> > > Security Inspection until the issue solved.
> > > Meawhile in order to protection your right and benifit we beg you
> > pardon
> > > if you are willing to accept we refund to you by paypal at present
> > > which the transfer will reflect in your account in 48 hours,
> > > Many inconveniences hope you understand.
> > > If any problems here please kindly let us know.
> > > Thanks for your support and kind gentleness.
> > > Best Regards
> > >
> > > _______________________________________________
> > > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > > Hw-list na list.hw.cz
> > > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> > >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list na list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> >
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> > Hw-list na list.hw.cz
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
>
>
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> Bez virů. www.avast.com
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.czHw-list na list.hw.czhttp://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200409/a473675a/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list