OT: trable s Aliexpress

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 9 22:15:37 CEST 2020


Tak s tím nedoručením balíčků nepatrné hodnoty mám přesně opačnou 
zkušenost, vždy se mi po zásahu Aliexpressu vrátí peníze během několika 
minut, ale možná je to tím že jsem diamond member nebo jak tomu říkají.
Libor
Dne 09.04.2020 v 13:16 konference na vojtek.biz napsal(a):
>
> Musim rict, ze v posledni dobe s tim mam taky problem. Ted jsem resil 
> desku k 3D tiskarne. Neprisla navic v tracking prosla vyclivacim 
> skladem asi 10krat. Predpokladal jsem, ze zmatek kvuli vseobecnemu 
> blazinci. Cekal jsem asi dva dny pred uzavrenim zasilky. Pak Dispute – 
> prodejce navrhl nic neplatit ze to posle znovu. Chtel jsem at 
> prodlouzi ochranou lhutu nebo to udelame jako novy obchod a ticho po 
> pesine. Samozrejme jsem to odmitl. Pak Ali – ja jsem mel stesti, ze 
> jsem mel v Trackingu dukaz, ze to nikdy nedorazilo do CR. Prachy mam 
> zpet. Je to divne normalne slusny prodejce a te nereaguje, neodpovida 
> nevim asi to tam s nima zamavalo vic nez se povida. Jetse pozor na 
> jednu vec prakticky veskery free shiping na ktery jsem v posledni dobe 
> narazil  delaji pres sluzby bez tracking – pak jste v loji nemate jak 
> dokazat, ze nic neprislo a Ali vam neda zapravdu.
>
> J.V.
>
> *From:*Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] *On Behalf Of *Jan Kuba
> *Sent:* Wednesday, April 8, 2020 8:34 PM
> *To:* HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> *Subject:* Re: OT: trable s Aliexpress
>
> Já mám v poslední době s Ali ( prodejci) docela problém a už mám za 
> poslední půlrok čtvrtý  nákup ( z celkově úspěšných 12 nákupů )  , kdy 
> Ali disput neuznalo.
>
> Nikdy nebyl žádný problém, začalo to vloni tím, že ČP ztratila zásilku 
> a od té doby je stále něco..
>
> Nákupy u ověřených prodejců jsou ok, ale tohle byly nějaké věci od 
> jiných prodejců, kde vždycky prodejce argumentoval s tracking výpisem 
> - doručeno.
>
> Já samozřejmě nic nemám, ale že to nemám ---- nemám jak dokázat.
>
>  A ve dvou případech prodejci nasadili nový fígl. Zásilka sice dojde, 
> ale uvnitř balíčku je úplně něco jiného nepatrné hodnoty.
>
> Když to nafotím a pošlu Ali, prodejce má fotografii , kde je správné 
> zboží v otevřeném balíčku. No a Ali na to skočí :-( a dispute zamítne.
>
> Mám takový  pocit, že spousty prodejců ví o změně v r. 2021 , tak se 
> snaží ještě něco vypodvoničit.
>
> Na e-bay problémy žádné nemám, vypadá to, že Ali postupně odříznu..
>
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> 	
>
> Bez virů. www.avast.com 
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
>
>
> st 8. 4. 2020 v 19:16 odesílatel Martin Hanek <martin na hanek.net 
> <mailto:martin na hanek.net>> napsal:
>
>     Moc s ním diskutujete, tak to zkouší. Jednou jsem se taky s jedním
>     snažil domluvit a pak už to bylo stále dokola. Neřešte to, zadejte
>     dispute a hotovo.
>
>     Martin Hanek
>
>     Dne 08.04.2020 v 17:16 Vojtěch Petrucha napsal(a):
>     >
>     > Zdravím,
>     >
>     > tak jsem mu včera napsal (viz hodně níže) a teď jsem si přečetl
>     > odpověd (níže) ..
>     >
>     > kola mi evidentně poslat nechce, zato chce, abych do dispute
>     napsal,
>     > že jsem si to objednal omylem, no to je radost obchodovat... to
>     by mi
>     > pak předpokládám z Ali mohli napsat, že to je moje blbost a
>     žádný nebo
>     > plný refund nebude..?
>     >
>     > Díky
>     >
>     > V.P.
>     >
>     > Dear buyer,How about I refund you by Aliexpress.【you can open a
>     > dispute, but pls choose following reasons then we will agree and
>     the
>     > money will back to u, we are not allowed to agree with other
>     > reasons】A. Personal ReasonsB. Easy returnC. Shipping method was
>     not as
>     > described Please follow below steps:1-the first section please
>     select
>     > return and refund.2-after that please choose personal reason.3-then
>     > please choose I ordered by mistake or I no longer need the
>     product. 4-
>     > then put the amount that should be refunded.5-then in the last
>     section
>     > it ask to specify why I am requesting a refund. you can write
>     that I
>     > ordered by mistake.are these steps okay with you?Dear,I really
>     > appreciate u~~ we can give u some discount and a small gift in your
>     > next order~what do u think?(〒︿〒)
>     >
>     > Dear Sir, I do not like what you say - you wrote that you can not
>     > deliver the items...
>     >
>     > but the same item is still offered in your shop - how is that
>     possible?
>     >
>     > There is a fake tracking link provided in the "Logistics
>     Information"
>     > - why?
>     >
>     > You will either deliver the items very quickly or
>     >
>     > I will open dispute immediately - so you can fully refund my order.
>     >
>     > Sorry but refund to paypal is not possible for me. Best regards,
>     Vojtech
>     >
>     > ______________________________________________________________
>     > > Od: "Jindrich Fucik" <fulda na seznam.cz <mailto:fulda na seznam.cz>>
>     > > Komu: hw-list na list.hw.cz <mailto:hw-list na list.hw.cz>
>     > > Datum: 07.04.2020 14:30
>     > > Předmět: Re: OT: trable s Aliexpress
>     > >
>     >
>     > V každém případě otevřít dispute, dát do něj že tracking ukazuje
>     jinou
>     > zásilku a obchodník navrhuje vrácení peněz.
>     > Obchodníkovi pak poděkovat na zprávu a napsat mu, že jsi otevřel
>     > dispute, aby měl podklady pro vrácení plné částky.
>     >
>     > (jinými slovy - bez dispute ani ránu)
>     >
>     > Dne 7.4.2020 v 13:38 Vojtěch Petrucha napsal(a):
>     > > Zdravim,
>     > >
>     > > může mi prosím někdo více zkušený s nakupováním na Ali poradit
>     (já
>     > zatím
>     > > objednával jen přes ebay..) - objednal jsem si tam nějaká kola na
>     > stavbu
>     > > robo vozítka pro studenty..
>     > >
>     > > toto:
>     > >
>     >
>     https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL
>     > >
>     > > mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to
>     skladem..
>     > >   je tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je
>     doručený,
>     > > ale je to fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca
>     1500g), ani
>     > > směrovací číslo..
>     > >
>     > > myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s
>     > > obchodníkem se objevil text níže uvedený..
>     > >
>     > > tvrdí že je to šmejd, že to nemají k dispozici a chtějí vrátit
>     > peníze na
>     > > paypal.. pokud té lámané angličtine dobře rozumím.. v dalším
>     postu
>     > prosí
>     > > o neotvírání dispute, že by je to poškodilo..
>     > >
>     > > Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link nahoře...
>     > >
>     > > Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní
>     > > hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc
>     paypal mám
>     > > jenom soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam
>     chvili
>     > > peníze povalovaly..
>     > >
>     > > Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat...
>     > >
>     > > Díky
>     > >
>     > > V.P.
>     > >
>     > > friend
>     > > Thanks for reaching out to us and your attention
>     > > We feel very sorry to tell you that the item is with crucial
>     Defectives
>     > > of the elements and function the supplier informed.
>     > > and we need to return all of these items back to their factory
>     for a
>     > > Security Inspection until the issue solved.
>     > > Meawhile in order to protection your right and benifit we beg you
>     > pardon
>     > > if you are willing to accept we refund to you by paypal at present
>     > > which the transfer will reflect in your account in 48 hours,
>     > > Many inconveniences hope you understand.
>     > > If any problems here please kindly let us know.
>     > > Thanks for your support and kind gentleness.
>     > > Best Regards
>     > >
>     > > _______________________________________________
>     > > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     > > Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     > > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>     > >
>     > _______________________________________________
>     > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     > Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>     >
>     > _______________________________________________
>     > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     > Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>     _______________________________________________
>     HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz <http://www.HW.cz>
>     Hw-list na list.hw.cz <mailto:Hw-list na list.hw.cz>
>     http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
>
> 	
>
> Bez virů. www.avast.com 
> <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list


------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20200409/a9975864/attachment-0001.html>


Další informace o konferenci Hw-list