Re: články 18650

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Duben 8 20:41:01 CEST 2020

Dobrý den,

Já jsem to měřil Imax B6. Udávají minimálnínapětí 2.75V, a potom se na
nějakých 25xxmAh dostaneš. To mi přijde docela v toleranci, když jiné
čínské články nemají ani polovinu udávané kapacity.
Nevím, jakou skutečnou kapacitu mají značkové články, oproti udávané. Ty
se mi nikdy nové do ruky nedostaly.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip