Re: články 18650

Libor xlibor na tiscali.cz
Čtvrtek Duben 9 06:32:11 CEST 2020

Požívám nabíječku Lii-500 od tohoto prodejce a NOR test, při kterém
baterii nabije, vybija a spočítá kapacitu a z novu nabije. Vždy výsledek
zhruba odpovídá datasheetu, nedávno jsem vzal HG2 od jiného prodejce,
měl u produktu hodnocení asi 4,8 a přišli padělky cca 1110mAh namísto
3000mAh. Možná to není super přesné, ale na určení jestli je to fake
bohatě dostačuje.

Libor