Re: články 18650

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 8 20:21:34 CEST 2020

Kapacita bude taková, jakou zvolíte metodiku. Když nabijete na 4,3V a
vybijete na 2,6, tak tam těch 10 procent určitě navíc bude.
Ale mělo by se vycházet z nějakého datashhetu k článku, alespoň přední
výrobci mají data k článku k dispozici.
A tam je dovolený rozsah nabíjení-vybíjení a grafy závislosti kapacity na
všem možném.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>