OT: trable s Aliexpress

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 8 20:33:59 CEST 2020

Já mám v poslední době s Ali ( prodejci) docela problém a už mám za
poslední půlrok čtvrtý  nákup ( z celkově úspěšných 12 nákupů )  , kdy Ali
disput neuznalo.
Nikdy nebyl žádný problém, začalo to vloni tím, že ČP ztratila zásilku a od
té doby je stále něco..
Nákupy u ověřených prodejců jsou ok, ale tohle byly nějaké věci od jiných
prodejců, kde vždycky prodejce argumentoval s tracking výpisem - doručeno.
Já samozřejmě nic nemám, ale že to nemám ---- nemám jak dokázat.
 A ve dvou případech prodejci nasadili nový fígl. Zásilka sice dojde, ale
uvnitř balíčku je úplně něco jiného nepatrné hodnoty.
Když to nafotím a pošlu Ali, prodejce má fotografii , kde je správné zboží
v otevřeném balíčku. No a Ali na to skočí :-( a dispute zamítne.
Mám takový  pocit, že spousty prodejců ví o změně v r. 2021 , tak se snaží
ještě něco vypodvoničit.

Na e-bay problémy žádné nemám, vypadá to, že Ali postupně odříznu..

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>