OT: trable s Aliexpress

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Duben 8 20:57:31 CEST 2020

Takové podvody alespoň napsat do hodnocení jako varování pro ostatní kupce.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Wednesday, April 8, 2020 8:34 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: trable s Aliexpress

Já mám v poslední době s Ali ( prodejci) docela problém a už mám za poslední půlrok čtvrtý  nákup ( z celkově úspěšných 12 nákupů )  , kdy Ali disput neuznalo.

Nikdy nebyl žádný problém, začalo to vloni tím, že ČP ztratila zásilku a od té doby je stále něco..

Nákupy u ověřených prodejců jsou ok, ale tohle byly nějaké věci od jiných prodejců, kde vždycky prodejce argumentoval s tracking výpisem - doručeno.

Já samozřejmě nic nemám, ale že to nemám ---- nemám jak dokázat.

 A ve dvou případech prodejci nasadili nový fígl. Zásilka sice dojde, ale uvnitř balíčku je úplně něco jiného nepatrné hodnoty.

Když to nafotím a pošlu Ali, prodejce má fotografii , kde je správné zboží v otevřeném balíčku. No a Ali na to skočí :-( a dispute zamítne.

Mám takový  pocit, že spousty prodejců ví o změně v r. 2021 , tak se snaží ještě něco vypodvoničit.

Na e-bay problémy žádné nemám, vypadá to, že Ali postupně odříznu..